5 Easy Facts About webmehr Described

Wiki Article

بر این اساس، علاوه بر مصاحبه‌ها و اظهارنظرهای علنی تعدادی از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی، برخی مسئولان غیرمرتبط نیز وارد این موضوع می‌شود.

" تبركا اینجا آمدم ... طعم روزهای زیبای دفاع مقدس همه ما را دلتنگ می‌كند... حال آن روزها من را دچار افسردگی می كند.. هم اكنون بر ما چه می گذرد...دورانی كه پر از شور و شعف بود. دورانی كه كسی زور نمی زد صف اول باشد ، نامش در تیتر اول باشد ، همه تلاش می‌كردند مخفیانه كار بكنند، كسی نبیند كه چه كسی كفش شان را واكس میزند ، مردمی كه نداشته شان را تقسیم می‌كردند.

ابراهيمي نعمت بزرگ انقلاب را مرهون رنج هاي امام در ساليان دراز دانست و اظهار داشت: هركس قدر نداند، كفران نعمت كرده است به سزاي آن در همين دنيا گرفتار خواهد شد.

از زمان تاسیس نهاد دانشگاه در ایران طی بیش از هفت دهه گذشته این اولین بار نیست که مستبدان و کودتاگران علیه مبارزات حق طلبانه برآمده از این نهاد صف‌آرایی میکنند و البته آخرین آن نیز هم نخواهد بود اما چه بسیار مستبدانی که آمده و رفته‌اند اما مدال شرف و عزت همواره بر سینه دانشجویان آزادی خواه ‌ و دموکراسیخواه جای داشته است....

جهت عضویت در خبرنامه و دریافت مطالب ويژه ایمیل خود را وارد کنید. دریـافـت لیـنـک دانـلـود اگر قبلاً عضو خبرنامه شده‌اید، بر روی اینجا کلیک کنید

شبکه های اجتماعی : نیاز است که از یک پروفایل برای تمام شبکه های اجتماعی خود مانند فیس بوک، تويیتر، اینستاگرام و سایت وکالت استفاده کنید.

 وجود بخش بندی کامل مرتبط با انواع مشکلات افراد، مانند دعواهای خانوادگی، نحوه محاسبه مهریه و ...

قالب تهران فیلم یکی از زیباترین قالب های موجود برای سایت های فیلم و سریال , موزیک است و حال به رایگان در اختیار شما عزیزان میباشد.

این رسانه ها همچنین چندین روز طرح یک طرفه شدن خیابان ولیعصر(عج) تهران را چونان معضل اصلی شهروندان تهرانی منعکس کردند و به راحتی از کنار مزایای آن گذشتند.

عزت الله سحابی، وزير سابق برنامه و بودجه، جمهوری اسلامی ايران

این ماجرا ها را اما از زاویه ای دیگر نیز باید نگاه کرد و آن این است که این رسانه ها در تلاشند تا با استفاده از این مسائل به دعوای سیاسی خود با شهردار تهران دامن بزنند و عملکرد خوب شهرداری تهران را تحت شعاع قرار دهند.

به تحلیل بنده حركت مردم، یك حركت خودجوش داخلی و درون‌زاد است و نه‌تنها ارتباطی با آن سوی مرزها ندارد بلكه برعكس بیرون از كشور را هم تحت تاثیر قرار داده است. می‌بینیم حركت سبز مردم در ایران سلطنت‌طلبان را هم خلع سلاح كرده است، منافقین را هم خلع سلاح می‌كند و آنها هم مجبورند برای اینكه محو نشوند پشت سر ملت قرار بگیرند.

Grote zichtbaarheid op sociale netwerken is een goede indicator om te zien als verzekering deze site, hebben veel meer activiteit op sociale netwerken is beste beoordeling zal hebben voor TrustScam.

نگذارید که نیروهای مسلح و شبه نظامی بعد از فرمانروایی بر عرصه سیاست و طبابت، به فکر دخالت در کار قضاوت بیافتند و قله ای دیگر را به مفتوحات خود از پس انتخابات ریاست جمهوری دهم بیافزایند و کار را از این که هست خراب تر سازند. همچنین به شما توصیه می کنم تا در این فضا که مطبوعات آزاد به لطف دادستان معزول، در محاق توقیف فرو رفته اند مگذارید که برخی مطبوعات و قلم به دستان که به زعم خود درکار حمایت از اسلام اند و به زعم ما اما در مسیر اهانت به اسلام، بیش از این در حاشیه ای امن، دریده سخن بگویند و عدالت خواهی را به محاق برند و آرزویی دست نیافتنی جلوه دهند و گاهی با زبان ارعاب و گاهی نیز به زبان اهانت، چهره های انقلاب را هدف هتاکی خود سازند.

Report this wiki page